نوشته شده توسط : فاطمه باغستانی

آنها نفس می کشند

ساده ترین راه برای ایجاد تنش متناوب در کاری است که باید هر روز انجام دهید: تنفس. تمرین در لحظه تنفس باعث می شود مغز شما آموزش ببیند که فقط بر کار مورد نظر تمرکز کرده و میمون استرس را از پشت دور کند. وقتی استرس دارید ، چند دقیقه وقت بگذارید تا بر تنفس خود تمرکز کنید. در را ببندید ، همه حواس پرتی های دیگر را کنار بگذارید و فقط روی صندلی بنشینید و نفس بکشید. هدف این است که کل زمان را فقط بر تنفس خود متمرکز کنید ، که از سرگردان شدن ذهن شما جلوگیری می کند. به این فکر کنید که نفس کشیدن و بیرون دادن چه حسی دارد. این ساده به نظر می رسد ، اما انجام آن بیش از یک یا دو دقیقه سخت است. اشکالی ندارد اگر با فکر دیگری منحرف شوید ؛ این مطمئناً در ابتدا اتفاق می افتد ، و شما فقط باید تمرکز خود را به تنفس خود برگردانید. اگر ثابت شد که تمرکز بر تنفس شما یک مبارزه واقعی است ، سعی کنید هر دم و بازدم را تا رسیدن به 20 بشمارید و سپس دوباره از 1 شروع کنید. در صورت از دست دادن تعداد ، نگران نباشید. شما همیشه می توانید از نو شروع کنید

این کار ممکن است بسیار آسان یا حتی کمی احمقانه به نظر برسد ، اما شما از آرامش بعد از آن و اینکه چقدر راحت تر می توانید افکار مزاحم را که در غیر این صورت به طور دائم در مغز شما جا خوش کرده اند کنار بگذارید ، شگفت زده خواهید شد.

آنها از سیستم پشتیبانی خود استفاده می کنند

وسوسه انگیز است ، در عین حال کاملاً بی اثر ، تلاش برای مقابله با همه چیز به تنهایی. برای داشتن آرامش و بهره وری ، باید نقاط ضعف خود را بشناسید و در مواقع نیاز به کمک کمک کنید. این بدان معناست که هنگامی که موقعیتی به قدری چالش برانگیز است که احساس ناراحتی می کنید ، وارد سیستم پشتیبانی خود شوید. هرکسی در محل کار و/یا خارج از کار شخصی دارد که در تیم خود است ، از او حمایت می کند و آماده است تا به او کمک کند از شرایط سخت بهترین استفاده را ببرد. این افراد را در زندگی خود بشناسید و تلاش کنید تا در صورت نیاز به بینش و کمک آنها برسید. چیزی ساده به عنوان صحبت درباره نگرانی های شما ، راهی برای اضطراب و استرس شما ایجاد می کند و چشم انداز جدیدی از موقعیت را برای شما فراهم می کند. در بیشتر مواقع ، افراد دیگر می توانند راه حلی را ببینند که شما نمی توانید ، زیرا آنها از لحاظ احساسی روی موقعیت سرمایه گذاری نمی کنند. درخواست کمک ، استرس شما را کاهش می دهد و روابط شما را با کسانی که به آنها اعتماد دارید ، تقویت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()